Skoči na glavno vsebino

VARNO NA KOLESU

Učenci bodo v projektu VARNO NA KOLESU A in B, lahko dejavni pri naslednjih aktivnostih:

Vodja projekta A: Mateja KLEMŠE

Je namenjen učencem, ki se pripravljajo na kolesarski izpit. V okviru razpisa učenci opravijo dve nalogi. Učenci izbirajo med tremi ponujenimi možnosti. Nekaj dela je samostojnega, nekaj nalog pa opravimo skupaj v šoli.

1. Aktivnost: SPOZNAVAM PROMETNE ZNAKE IN PRAVILA

Učenec na svoji šolski poti opazuje vse prometne znake in križišča, ki jih sreča in prepozna. Prometne situacije prikaže na primeru treh izbranih križišč, ki jih je identificiral v svojem kraju/mestu.

2. Aktivnost: ČELADA JE KUL:

Učenec opiše kje in kdaj čelado uporabljamo, kakšen je namen čelade, pravila in sankcije, ki veljajo v Sloveniji v kolikor ne nosimo kolesarske čelade. Kakšne poškodbe nas lahko doletijo, če ne uporabljamo varnostne čelade?

3. Aktivnost: KOLO IN TRAJNOSTNA MOBILNOST:

Učenec samostojno napiše 5 TOP prednosti za uporabo kolesa ter na spletu pobrska dejstva o razlogih za uporabo kolesa v vsakdanjem življenju in vplivu na okolje. Na podlagi zbranih izhodišč bomo oblikovali strnjeno gradivo, kjer bomo izpostavili pomen kolesa v konceptu TRAJNOSTNE MOBILNOSTI, s poudarkom o vplivu na onesnaževanje okolja.

Vodja projekta B: Danilo DOMINC in Jure KALAN

Je namenjen učencem od 6. do 9. razreda. Učenci opravijo vse tri ponujene naloge.

Pri 1. aktivnosti “KOLESARIM IN NABIRAM KILOMETRE”, želimo učence spodbuditi k aktivnemu preživljanju prostega časa na kolesu v okviru kolesarskih izletov. Učenci so vabljeni tudi, da v prostem času kolesarijo in skupaj beležijo prevožene kilometre v določen spletni obrazec. Sodelujoči učenci bodo sodelovali v žrebu za praktične nagrade. Na spletni strani projekta bo naloga in sistem oddaje km posebej opisan.

2. naloga bo spletna “ANKETA VARNO NA KOLESU” na temo kolesarskih praks in vedenja posameznika v prometu. Anketa bo združevala teme kot so: koliko časa preživite na kolesu, se v šolo odpravite s kolesom, uporabljate varnostno čelado ipd.

Pri 3. aktivnosti “TOUR PO MOJIH KRAJIH” učenci skupaj raziskujejo kolesarske poti v svojem kraju/občini in iščejo ideje za kolesarski izlet v njihovem kraju. Učenci skupaj s koordinatorji projekta na šoli pregledajo ideje in zamisli, ter oddajo 2 najboljša predloga kolesarske poti, v katere je vključen opis poti/trase izleta, prikaz na zemljevidu, oceno zahtevnosti in razdalje, zanimivosti na poti. Dodatno lahko učenci pripravijo kratko foto reportažo ali video predstavitev posamezne trase v poljubnem formatu. Cilj je, da se na podlagi zbranih kolesarskih poti ob zaključku projekta formira knjižica z namigi za kolesarske izlete po Sloveniji (vključuje prispevke različnih šol).

Z aktivnim sodelovanjem v projektu je tudi naša šola v žrebu za lepe praktične nagrade ob zaključku.

(Visited 854 times, 1 visits today)
Dostopnost